Friday, August 12, 2011

Fredagstrött / Tired Friday

Första arbetsveckan är till ända, och det känns i kroppen trots att det varit en mycket lugn vecka. Hela jag är trött.
Att då få komma hem till ett hus skinande rent från golv till tak är ljuvligt! Nu ska jag bara sitta i min soffa med mina terriertöser bredvid mig och invänta Liam som cyklat iväg till affären för att handla till de "scrummy sandwiches" han är en mästare på.
Fredag gott folk, det är fredag!

First week at work over and done with, and my body is ready for bed even though this has been a rather quiet week. 
To then arrive home to a house cleaned spotless from floor to ceiling is pure bliss! Now all I intend to do is curl up on the couch with the terrier lasses by my side and wait for Liam who just cycled off to the shop to get some stuff for his famous scrummy sandwiches.  
Friday people, it's finally Friday!

No comments: