Tuesday, April 12, 2011

En liten eloge / Praise where praise is due

Nu vill jag få skicka iväg en stor eloge och massor med stolthet över att fått den stora förmånen att lära känna min underbara vän Sharon, som banne mig är den bästa hundtränaren jag känner! Underbar inställning till inlärning hos hund och till livet med hund i största allmänhet. Precis så här duktig vill jag också vara, och tänker jag försöka bli någon gång i mitt liv!

I just want to let you know how proud I am am to have been given the opportunity to get to know my fabulous friend Sharon, who is the darned best dog trainer I know! Fantastic attitude to the training of dogs and to a doggie life in general. This is how good I want to be, and I will do my very best to one day in the future get there.

1 comment:

Sharon Elhanati said...

Nääääääämen underbara du! Vad gullig du är! Vad glad jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen tack.....
JAG VILLLLLLLLLLLLL ATT DU SKA KOMMA LÖRDAG.... O CRASCHA HOS MIG PÅ BARRVÄGEN...... SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLAAAAA