Friday, November 11, 2011

Count down Philippines

Önskar att jag inte alltid vore sån tidsoptimist och "det-är-gott-om-tid'are". Har tillbringat kvällen med att försöka få ihop en rimlig packning som inte lämnar mig naken halvvägs genom borta-vistelsen, men heller inte innebär att jag tar med mig hela garderoben.
Inte för att det skulle göra väskan så tung, när jag tänker efter... min garderob är sorgligt tom...
Men, nu är sommarkläderna packade, och allra högst i väskan ligger självklart träningskläderna!
En intensiv arbetsvecka i Filippinerna står på schemat, och det ska bli hur spännande som helst att se vad våra partners gör på plats. Som tur är reser jag med rutinerade kollegor, annars skulle jag ju kunna hamna var som helst i min allmänna förvirring.
Hoppas kunna blogga lite på plats, annars hörs vi när jag kommer hem igen!

I do wish I wasn't such a time optimist and "I-have-loads-of-time'er". I've spent the better part of the evening trying to put together a reasonable pile of clothes for when I'm away. I don't want to be left naked halfways through the week, but on the other hand I don't want to end up bringing the whole wardrobe. 
Not that it would make the bag all that much heavier come to think of it, seeing how empty my wardrobe is...
Anyway, the bag is now packed with all the summer clothes, and on top of the pile are my running gear of course!
An intensive work week in the Philippines is on the agenda, and I am so looking forward to see what our partners do. I'm glad I'm travelling with well travelled colleagues, cause God knows where I'd end up without them! I am, as we all know by now, a slightly confused person.
Ï hope to be able to do some blogging on site, but if I don't I'll be back in 9 days or so!

No comments: