Saturday, June 2, 2007

Överallt och ingenstans...


...har jag varit idag. Samtidigt! Bröllopsmottagning + anländande grupp tyskar = värkande fötter och trött huvud.

Jag har verkligen fått springa runt som en James på jakt efter korv - i 10 timmar! Gäster till bröllopsmottagningen som var milt sakt oimponerade av att hamna i de lägenheter vi INTE har hyrt ut på ett halvår - just för att de inte håller standard och är rätt sunkiga. Men som Övertuppen nu kommit på är jättebra att sälja. Som tur är har han tagit på sig att ta hand om de klagomål som kan uppkomma. Gissa om han kommer att få fullt upp!!! HA HA HA HA HA!! Och trots att jag tar hand om alla klagomål och efter bästa förmåga reder ut alla röror är jag givetvis fortfarande inte "strong enough" att ta ett hoppa upp en pinnhål. Vilket misstag!!

Sitter nu hemma i soffan med ett glas rött, en stor skål popcorn och tänker inte flytta på mig en millimeter. Och om 19 dagar kommer jag hem!! (Inte för att jag räknar...)

No comments: