Friday, July 27, 2007

Fortfarande aningen kaotiskt, men kanske...

...finns det ett ljus i slutet av tunneln. Det kan å andra sidan oxå helt enkelt vara ett X2000 som kommer i full fart. Återstår att se. Har i alla fall fall haft en riktigt bra dag på jobbet idag, trots att det känns som att jag aldrig kommer någonstans överhuvudtaget med det pappersberg jag har på mitt minimala skrivbord. Men va 17, jag lyckades åtminstone sluta i tid idag, och inte göra ett par timmars övertid.
Eftersom det under över alla under inte regnade idag, plockade jag raskt fram grillen och smällde ihop lite cevapcici. Hur gott som helst! Det är nästan att jag glömt bort hur gott det är att grilla, nu när jag inte har pappsen till hands med grillhandskarna i högsta hugg. Men - bra kvinna reder sig själv!!

No comments: