Monday, July 30, 2007

Oartig, oprofessionell och allmänt obra!

Japp, det är vad jag fick kastat i ansiktet av en av våra bussguider! Han hade minsann aldrig träffat någon som var så oerhört oprofessionell och otrevlig som jag, och att jag är Head Receptionist var för honom helt o-troligt! Han hade minsann träffat 10-åringar som var mer väluppfostrade än jag! På det svarade jag att de 10-åringarna skulle jag minsann gärna vilja träffa!! Försökte vid ett antal tillfällen be om ursäkt om jag hade betett mig illa, och att det inte hade varit min mening alls, men se på det örat ville han inte höra alls. Han var förresten ganska på örat som det var... Jag lovar att jag verkligen försökte vara supertrevlig och förstående mot denna första klassens kronpucko, men till och med jag har en gräns för hur mycket skit jag kan stå ut med att få kastat i ansiktet! Guiden krävde sen att få tala med min manager, så jag gick och hämtade T och förklarade vad som hänt och bad honom komma ner. De stod utanför entrén i 10 minuter eller så, och sen gick Tom upp till Partajet som var i full gång på övervåningen. När jag sen gick upp för att kolla vad han sagt var T's enda kommentar "I have never met such a fucking TWAT!"
Hade M eller L varit i närheten är risken stor att den stackars guiden hade lämnat hotellet med vissa intima delar nedstoppade i halsen!!
I dag är jag ledig, och under över alla under så skiner faktiskt solen! Det du! Så nu ska jag ge mig ut i solen och njuta av livet!

No comments: