Tuesday, October 2, 2007

Det man inte har i huv'et får man ha i...

...inte fötterna i alla fall, för det orkar jag inte!
Jag skulle ju uppdatera er med lite bilder på hus och hundar idag, men eftersom det verkar vara total glappkontakt mellan hjärna och kropp, blev kameran kvar i bilen. Jag gör ett nytt försök i morgon!
Har just varit upp och hälsat på P på nya jobbet där jag börjar på måndag. Hundarna är hemma och har "ensam hemma" träning. Hittills har det gått helt smärtfritt, men man vet ju liksom aldrig.
Zassi och Abi har helt och hållet gjort huset och oss till sina, inga som helst tivel där inte. Zassi sover på min kudde (precis som Gizmo helst gjorde, de är väldigt lika på många sätt) medans Abi föredrar att sova UNDER täcket mellan oss. Inte så där himla bekvämt, men har heller inte hjärta att flytta på henne....

Återkommer i morgon med bilder!

No comments: