Monday, January 22, 2007

Frukost kanske...


Ja, så var jag tillbaka på gymmet idag. Och med mig släpade jag D, min nya rumskompis. (Kanadensare som under över alla under faktiskt gillar Djungelvrål!) Behövde faktiskt inte ens släpa med henne, hon hängde så glatt med.

Körde igång med mitt träningsprogram, och det vara bara SÅ skönt att vara där igen. Ända tills jag kommit halvvägs genom programmet, kände att jag blev lite lätt vimmelkantig när jag tog i. Hmmm...Kanske hade varit en bra idé att käka frukost INNAN man tränar. 3 cider kvällen innan är nog inte riktigt tillräcklig grund för ett hårt träningspass... Man tycker ju att alla de äpplen som tryckts in i flaskan borde vara tillräckligt. För att inte nämna allt socker. Men, vad vet väl jag. Tror kanske att det itne är riktigt vad man förespråkar på Du är vad du äter. Kanske en helt ny näringslära??

Petade i alla fall i mig en hel del frulle när jag kom hem igen, och åkte sen till Tralee för att införskaffa mig en ny mobil. Och eftersom att det nu en gång för alla är mig det handlar om, kan jag inte bara enkelt och problemfritt bestämma mig för en telefon som finns i butiken. Nej då, jag har fastnat för den mobil - som jag aldrig de facto har hållit i handen - som bara kan köpas online. Och jag skulle ju rätt gärna vilja titta lite närmare på fånen innan jag köper den. Så nu går hjärnan för högtryck för att lista ut vad jag ska hitta på.......

No comments: