Thursday, May 17, 2007

Snörvel, host, nys...

Är så hjärtinneligt trött på att vara förkyld! Har hållit så så här i nästan en månad nu.. Trodde ju att det var över förra veckan, att jag äntligen var frisk och kry. Men tji... Kanske ska jag vara helt ärligt och erkänna att jag gick till gymmet en dag där, när jag trodde mig vara frisk. Tränade dock inte alls så hårt, men tydligen för hårt för min arma utslitna kropp. Lovar att jag inte ska sätta min fot där igen förrän jag är helt förkylningsfri.
Släpade mig upp ur sängen idag, och åkte till Tescos för att förse mig med Lemsip. Denna underbara dunderkur, som smakar APA! Men förhoppningsvis kommer den att göra susen!
Var dessutom tvungen att införskaffa nya skor till jobbet, eftersom jag på något outgrundligt sätt lyckats döda mina mycket bekväma skor. Och ja, mamma lilla, jag köpte skor med klack som jag utan problem kommer att gå i 8-9 timmar om dagen!
Nu ska jag ta min arma förkylning och inta ryggläge i förhoppning om att den är BORTA när jag imorgon vaknar och gör mig redo för ännu en dag på jobbet.

No comments: