Wednesday, May 23, 2012

Må bra!! / Feel good

Kommer ni ihåg att jag en gång för länge sen berättade att jag blivit intervjuad om barfotalöpning för tidningen Må bra? det är lääänge sen nu...
Nu finns tidningen i en affär nära dig! Himla skoj att se sig själv i tryck sådär, allra helst som fotona blev så jättebra! Mina 30 sekunder i rampljuset var när tjejen i kassan frågade om det inte var jag i tidningen...
Och nästan hela texten blev rätt, bortsett från biten om att fötterna blir mjuk som barnhud av att kuta omkring barfota i skog och mark: och att jag tränar stenhårt för NY marathon. Mina ordval var "jag kommer aldrig att få ställa upp som fotmodell" och "det skulle vara himla kul att någon gång springa NY M barfota" men man ska inte vara så kinkig...
Nu bara längtar jag tills jag får ge mig ut springa igen, men det dröjer ett tag än... Tills vidare nöjer jag mig med att barfota. Hela tiden.
Vill dessutom påminna om att eftersom bilderna togs i september är de inte helt med sanningen överrensstämmande gällande min dagsform...
Hur som haver, håll till godo!





Do you remember that I, a long time ago, told you about being interviewd about running barefoot? A looong time ago...
Anyway, the magazine is now to be found in a shop near you. If you're in Sweden, that is. It was a bit weird to see myself in print, but in a good way as the photos came out really good. 
My 30 seconds of fame were when the girl at the check out asked if that was me in the magazine...
Nearly everything in the text was right, bar a bit about the feet being as soft as baby skin from running around barefoot, and another bit about me training really hard for running NY Marathon barefoot. My wording were rather "I will never be hired as a foot model" and that "it would be really great to one day be able to run the NY Marathon barefoot". But, beggars can't be choosers!
Now I can't wait to get out there and run, but that won't happen for a while yet... So for now I will have to settle for going barefoot. The whole time. 
I would furthermore like to point out that the photos were taken in September and thus are not quite truthful regarding my shape today...
Anyways, here it is!

No comments: