Wednesday, May 25, 2011

Visa vs Me

VISA ansökan till USA - Sara: 5-0
Nej, det är inte till mig själv jag söker utan till min chef, och det är en förbannad djungel! Har ringt den stackars kvinnan 10 gånger på raken för att få svar på allt om henne ner till skostorlek, typ.. Och än är det inte färdigt! Nej då, mycket vill ha mer...
Detta är officiellt min andningspaus innan jag sliter mitt hår i förtvivlan. Att ha en från magsjuka i återhämtning stadd son som gärna vill hjäpa till gör inte saken lättare.
Djuuuuupa andetag... djuuuupa andetag.... hmm...kanske ska prova och hyperventilera Andrews astmamedicin kanske, det piggar nog upp!
Nä, nu är det på't igen som gäller!!

US Visa application vs Sara: 5-0
No, it's not for myself but for my boss, and it is worse than the densest djungel! Have phoned the poor woman at least 10 times in as many minutes to find out everything about her down to shoe size, kinda... And I'm far from done!
This is officially my retreat for breathing before I rip all my hair out in despair. And having a son recovering from a tummy bug doesn't exactly help, believe it or not.
Deeeeep breaths... deeeeeeep breaths...hmm...maybe I should try hyperventilating Andrew's asthma meds, that might give me a much needed buzz!
Nah, here goes nothing again!

No comments: