Thursday, August 11, 2011

Bortsklart / Brushed up

Bara så ni vet, så är jag nu stolt ägare till inte bara en utan TVÅ hårborstar!! Ingen mer hundkarda här inte! Jag köpte en med hjärtat snarare än med hjärnan, så det blev en bambuborste med svinborst. Tämligen miljörätt alltså, men helt hårfel för mitt hår. Min make å andra sidan köpte med hjärnan, eller den första han fick tag på, och då blev det precis en sån som jag egentligen ville ha! Rundborste i blast med glesa piggar.

Just thought I'd let you know that I'm now the proud owner of not only one, but TWO hair brushes! No more dog brush for me. I bought my brush with my heart rather than my brain, and came home with a bamboo brush with pig bristles. Fairly eco correct, but terribly hair incorrect for my hair. My husband on the other hand bought one with his brain, or simply just the first one he got his hands on, and thus bought exactly the one I really wanted! A round plastic brush with hard plastic bristles. Perfect!

No comments: