Friday, August 19, 2011

Jag vann! Igen! / I won! Again!

Så här mycket lotteritur har jag inte haft på fler år än jag vill tänka på! Sist var nog när jag i tio års åldern var med grannarna på hundutställning och vann på 4 lotter i samma dragning. Ett tag sen sist alltså...
Vad har jag då vunnit nu? Jo, via bloggen Hemma hos fru C som hade en utlottning av fina naturliga skönhetsprodukter hade jag turen att vinna ansikts- och rengöringscremé från Saviderma. Jag är jättenyfiken på hur produkterna är, och lovar att ge en liten mini-recension när jag använt dem ett tag.
Tidigare vann jag ju två stycken Imse Vimse all-in-one tygblöjor genom Ekonördarna på Lyckobacken, och de använder vi så mycket det bara går mellan tvättarna.

I haven't had this much lottery luck in more years than I care to think of. The last time must have been when I was in and around 10 years old, and went to a dog show with my neighbours and won on four lottery tickets in the same draw. It's been a while since then...
So what have I won? Well, the blog Hemma hos fru C (At home with Mrs C) had a draw for some facial products from Saviderma, a Swedish company selling organic beauty products, and I was the very fortunate winner! I can't wait to get the products and start using them. I promise to give you a mini review when I've used them for a while. 
I was previously the very happy winner of two all-in-one cloth nappies through my favourite eco-blog Ekonördarna på Lyckobacken. Great nappies that we use as much as we can, especially night time. 

No comments: