Monday, August 8, 2011

Har - vill ha / Have - want to have

Lite av detta fantastiska te har jag kostat på mig idag. Helst av allt skulle jag vilja ha hela burken för de är så otroligt vackra, men är glad för det lilla jag trots allt har.
I have bought myself some of this fantastic tea today. If I could, I'd by the hole tin just because they're so beautiful, but I'm happy for the little bit I did get. 
Såna här skor villvillvillvillvill jag ha att springa i! Alla tår får röra sig precis som de vill, och jag får springa nästan-barfota. Kan det bli bättre för ett barfotabarn som jag??
I want I want I want I want a pair of these to run in! All the toes can move just as they want, and I get to run nearly-barefoot. It simply has to suit a bare foot child like me down to the ground. 

No comments: