Tuesday, June 14, 2011

Inte-dag / A not day

Näe, idag har bara varit en sån där inte-dag. Inte mycket energi i kroppen.
Inte fått gjort det jag hade tänkt. Inte lyckats behålla glädjen som fanns i kropp och
själ när jag vaknade i morse. Lämnat en inte glad kille på dagis.
Kort sagt, en himla massa inten och o-bra känsla.

Å andra sidan har jag världens go'aste terriertöser som bara
älskar att vara där jag är, även om jag är tråkig; världens i särklass
underbaraste (ja, kanske lite partisk) son som får mig att
skratta varje dag och en underbar Liam som alltid skämmer bort mig vid min sida .

Livet är ju sånt att man måste ta även de o-bra dagarna för
att verkligen uppskatta och njuta av de bra dagarna.

Have had one of those not-days that appear every now and then.
Not much energy in the body. Not managed to get done what
I had intended to do. Not succeeded in keeping hold of the
happiness that my body and sould held this morning. Dropped off
a not happy boy at day care. In short, a lot of nots and a
not-good feeling.

On the other hand, I have the most wonderful terrier lasses
that love being where I am even when I am utterly boring; the world's
most gorgeous son (yes, I'm slightly partial) who makes me laugh
every day and a wonderful Liam by my side, spoiling me at
every given chance.

The nature of life is that we have to go through the
not so good days, to really enjoy and apprecieate the really good ones.

No comments: