Wednesday, June 15, 2011

Mr No

Nyss hemkommen från en särdeles skön joggingtur. Har inte sprungit på över en månad, så jag är mycket stolt över mina dryga 5 km på 33 min, sprungna med lätta ben och med Zassi som utmärkt sällskap. Förhoppningsvis blir det en ny runda i morgon med Helena.
Efter duschen gick jag upp för att snusa lite på Andrew, och började skratta för mig själv när jag klev in i hans rum. Hans favoritord just nu är "bas" (bajs) och nä. Nästan allt är bajs, och det som inte är bajs är nej, eller toto, för den delen.
Hur som haver, när jag kom in rummet, sträckte han armarna upp i luften och sa Nä. I sömnen.
Han gör skäl för sitt smeknamn Mr No!

I've just got back from a very nice run. Haven't been out for a run for well over a month, so I'm very pleased with my 5km in 33 mins, with light legs and Zassi for excellent company. I'm hoping for a repeat performance tomorrow with Helena.
After my shower I went upstairs to give Andrew a kiss, and started laughing to myself as I entered his room. His favourite words are at the moment "bas" (bajs) for poo and "nä" for no. Almost everthing is poo, and what's not poo is no, or horsie for that matter.
Anyways, as I came into my room he lifted his arms into the air and said No. In his sleep.
He's not called Mr No for nothing!

No comments: