Tuesday, June 21, 2011

Liv och löpning / Life and runing

Hörde ett underbart citat idag, som sammanfattar allt det viktiga i livet: "En dag ska vi dö, men alla de andra ska vi leva"
Precis så är det ju! Varje dag ska vi leva, ta vara på den underbara gåva var nya dag är. Det ligger helt i vår egen kraft att skapa varje dag. Vi är vad vi tänker...

Och just nu tänker jag på hur himla skönt det var att komma ut och springa en runda ikväll, trots att jag var supertrött innan. Med mig hade jag bästaste joggingkompisarna H och Zassi. Tänk så mycket lättare det är att springa när man har sällskap!
Hade det inte varit för att vi bestämt att springa tillsammans, hade nog soffan vunnit ikväll för jag var ruggigt trött. Nu sitter jag istället här och mår bra i hela kroppen och med smaskigt grönt te i koppen.

I heard such a wonderful qoute today, that really pinpoints what's important in life: "We will die one day, but all the others is for living"
That's exactly what it's all about! Every day is for living, for honouring the great gift of life. It is entirely within our own power to create each day. We are what we think...

At this very moment I'm thinking how good it was to go for a run this evening, even though I was desperately tired before. With me I had the bestest jogging buddies ever, H and Zassi. It is sooo much easier running when you have company!
If we hadn't decided to go running together, I'm sure the pull of the couch would have won big time. I was soooo tired... Instead, I'm sitting here drinking a cup of tea, feeling fab body and soul.

No comments: