Monday, September 12, 2011

Fint för grönt / Nice for the greenery

Vad tycks om mitt fina loppisfynd?! På prislappen stod det 50 kr vilket jag tyckte var helt ok, men när min snälla pappa hämtade det åt mig prutade han ner den till 11kr. Det är ju nästan helt gratis!!!
Tänkte först måla om den, men den är ju så söt i sin nuvarande färg att den får vara precis som den är.
Har jag nämnt att jag älskar loppisar?!
Isn't this a great flee market find?! The price tag said SEK50 (5Euro), which I thought was perfectly ok, but when my dear dad picked it up for me he ended up getting it for SEK11 (1Euro). That is practically free!! I first planned on painting it another colour, but now think it's really pretty the way it is so I won't bother.
Have I mentioned that I love flee markets??

No comments: