Friday, September 23, 2011

Svarta hål / Black holes

Bilden har jag lånat härifrån
I det svarta hål som är min väska hittade jag vid genomgång i morse, utöver de traditionella väskartiklarna såsom plånbok och nycklar, följande saker:

Informationsblad om rätt barfotateknik (say no more)
Försäkringsbrev för hemförsäkringen (vadå, förvara på säkert ställe?)
Boken Blood Safari av Deon Meyers (mycket bra)
Boken Born to Run av Chis McDougall (underbar) 
Boken Gift med en beduin av Marguerite van Geldermalsen (läsvärd!)

(har jag nämnt att jag läser en del?)
mitt nya anställningsavtal (den har bara legat där sen i måndags och räknas alltså inte)
presentkort på NoaNoa
Mässordning (jag jobbar ju trots allt för Svenska kyrkan)
Deodorant
Klotång (har inte all en sån i väskan??)
2 st påsförslutare (hmm...vad gör de här??)
Shampoo och balsamprover från Body shop
En inte helt ren näsduk
Diverse godispapper
Reflexer (det är viktigt att synas i mörkret)
Nyckelband
Syetui (farmors gamla, mycket bra att ha)
Bankdosa
Ring (jaså, var det här den var!!)
Nycklar som jag inte har en aning om vart de går
Diverse kvitton
Ett halvt kilo sand

Notera frånvaron av smink i en annars välfylld väska. Undrar varför jag aldrig hittar något i den...

In the black hole that constitues my bag I found the following items this morning, aside the usual bag items such as keys and wallet:

Information about bare foot running technique (say no more)
Insurance letter for our home insurance (what do you mean, keep in a safe place?)
The book Blood Safari by Deon Meyers (very good)
The book Born to Run by Chris McDougall (fantastic)
The book Married to a Bedoin by Marguerite van Geldermalsen (fascinating)
(have I ever mentioned that I love to read?)
My new work contract (it's only been in the bag since Monday and thus doesn't really count)
A voucher for NoaNoa (clothes shop)
Mass order (I do work for Church of Sweden after all)
Deodorant
Claw clippers (doesn't everybody carry that in their bags?)
Shampoo and conditioner samples from the Body shop
2 plastic bag sealers (who put them there??)
A not very clean tissue
Assortment of sweet wraps
Reflectors (a must have in the dark)
Key band
Sewing kit (my nan's old one, comes in very handy)
The online bank gadget
 A ring (so this is where it's been hiding)
A set of keys I have no idea where they go to
A selection of receipts
Half a kilo of sand

Please not the absence of make up in the bag. I do wonder, however, how come I can never find anything in the bag...

No comments: