Monday, September 5, 2011

Gudarna ler! / The Gods are smiling

Nu har det hänt igen! Jag har vunnit ännu en sån sak som jag vill ha men inte kommit mig för att köpa på egen hand. Fantastiskt!
Den här gången gäller det ett FemCap som jag hade den utomordentliga turen att vinna av Malin och Johan på Lyckobacken. Det gör mig så lycklig att jag nu slipper peta i mig hormoner varje dag. Det kan inte vara bra i långa loppet. 
Vilken start på veckan!!


It has happened again! I've won yet another thing that I've wanted to buy but just haven't got around to do. Fabulous I say!
I have this time won a FemCap from Malin and Johan at Lyckobacken. It really feels good knowing that I won't have to take extra hormones every day. I simply can't be good in the long run. 
This is what I call a great start to the week!


No comments: