Sunday, September 11, 2011

John Brobergs Minneslopp 2011

Lite bilder från gårdagens löparevent. Jättekul var det, och jag upptäckte något om mig själv som jag alltid sagt att jag inte på något vis besitter - lite finsk sisu och jävlaranamma. Så nu kan jag inte skylla på det heller...
Some photos from yesterday's memorial run. It really was a good day, and I discovered some of that Finnish sisu and bloody mindedness I've always claimed not to possess. Can't use that as an excuse anymore...

Hela laget No Name innan start. Dessvärre fick bara halva den manliga delen av laget plats på bilden...
Team No Name just before start. Unfortunately only half the male part of the team is in the picture... 

Startskottet fick visst vissa att ducka... Observera min barfotalöparstil (hade dock mina nya Terra Plana på mig) med höga knän och på tån som får mig att se upp som en  Susanne Lanefeldt på speed...
The starting gun made some people throw themselves on the ground...  Check out my barefoot running style (even though I happened to be wearing my Terra Plana Neo) with high knees and on the ball of the foot. It makes me look like Jane Fonda on speed...

Med ungefär 1 km kvar gjorde foten rejält ont, och jag haltar fram med någon slags hemmagjord blandning av vanlig och barfota teknik. Varje nedslag med vänsterfoten kändes, kan vi väl säga...
With about 1 km left to go my foot is really hurting, and I sort of hobble around with a cross between normal/barefoot style. Lets just say that I was very aware of putting my left foot on the ground...

Fann mig själv tvungen att spurta rejält sista 70 meterna, eftersom armbågen till vänster i kortet, med tillhörande kropp, försökte springa om mig, och sånt kan inte tolereras.
Found myself having to sprint the last 70 metres when the elbow to the left in the photo, with attached body, tried to overtake me. That can in no way be tolerated. 

Hur kul som helst var det, och god picknickkasse fick vi efteråt. Nästa år blir det milen!!
We had tons of fun, and got a yummy picnic bag afterwards. Next year I'll do the 10 km!!

No comments: