Friday, September 9, 2011

Some news

För en tid sen skrev jag att det började hända en massa saker, och nu kan jag delge er en av de sakerna.
Jag har blivit erbjuden en ny tjänst, och självklart accepterat den! Efter lite av en allmän administratörsrokad kommer jag nu att sitta som avdelningssekreterare från och med 1 oktober. Det känns jättespännande att få nya arbetsuppgifter, och att få arbeta med mer varierande och lite annorlunda mot hur jag jobbar idag.

Imorgon ska jag som jag skrivit tidigare springa John Brobergs minneslopp på Vegavallen, 5 km. Vi är 4 tjejer och en pôjk, och efteråt ska vi avnjuta en, förhoppningsvis, smaskig picknickkorg.

A while ago I told there a few things happening, and now I can tell you at least one of them. 
I've been offered a new position within my department, and of course I accepted the offer! After a general move about of administrators I will be the head administrator of the department, starting 1st October. It feels really good having new things to deal with, more varied and a bit different to what I'm doing today. 


Tomorrow I will, as previously mentioned, run the John Broberg memorial run, 5 km. We are four ladies and one lass in our team, and afterwards we will enjoy a, hopefully, yummy picnic basket. 

No comments: