Sunday, July 10, 2011

Åska / Thunder


I morse fick jag äntligen chans att ta ut min kära handjagare igen! Det har ju varit så varm och torrt att gräset knappt har vuxit alls, men maskrosorna och alla andra ogräs har som vanligt växt som...ogräs.
Bredvid mig gick Andrew med sin lilla handjagare, och klippte gräset han med. Hur söt som helst!!

Vilket underbart åskväder det blev på eftermiddagen! Det dundrade runt omkring oss och regnet fullkomligt vräkte ner på altantaket där vi satt och njöt av ovädret. Åh vad jag tycker om blixtar, dunder och spöregn, allra helst om jag får sitta under tak på altanen.

This morning I finally got to use my dear handmower again! Because of the weather being so warm and dry the grass has not grown at all. All the dandelions and other weed has as usual grown like...weed.
While I mowed, Andrew walked right beside me with his own little hand mower and helped mummy cut the grass. Cute as a button!!


Later on in the afternoon there was a proper thunder storm! While the rain beat down on the terrace roof, and the thunder echoed around us, we sat out on the terrace and enjoyed the show. I love a good  old thunder strom, especially if I get to sit out on the terrace.  

No comments: