Saturday, July 23, 2011

Tack gode gud / Thank God

Tack gode gud att min barn fötts frisk och inte med en outhärdligt elak sjukdom.
Tack gode gud att jag kan krama, pussa och busa med honom, precis som jag vill utan rädsla för att skada honom.
Tack gode gud att jag får se honom springa runt, skratta, rulla i gräset, ramla och få skrubbsår utan minsta spår av oro.
Tack gode gud att jag kan byta blöja och få sen en mjuk, go barnrumpa och inte stora elaka sår.
Ge denna mamma all din kärlek och all din styrka.
Ta hand om Tripp och håll honom i din famn.

Thank God for giving me a healthy child and not burdend a most horrible illness.
Thank God for allowing me to hug, kiss and play with my child without fear of hurting him.
Thank God for letting me see him running around, laughing, rolling in the grass, falling and grazing his knees without any fear.
Thank God for letting me change his nappy and see only a soft baby bottom, and not big vicious wounds.
Give this mother all your love and all your strength.
Take good care of Tripp, and hold him gently in your arms. 

No comments: